niedziela, 3 października 2010

Dopalacze

Złamię tym wpisem postanowienie, które dałem sobie na początku co do tego bloga. Było ono takie, że nie będę pisał o polityce tutaj. Lecz stwierdziłem, że złamię tę zasadę, ponieważ moim zdaniem jest warto o tym napisać. No i po drodze stwierdziłem, że lepiej będę wygłaszał poglądy me tak jak mi się chce. Dopalacze wszystkim dobrze znane i przez większość ludzi znienawidzone. Tak ja też jestem w gronie przeciwników i osób, które od samego początku są za tym, aby ukrócić ten proceder z nimi związany. Jak widać minął ponad rok to tylko ponad rok biorąc pod uwagę, że nasz rząd już zaczął działać. I dzisiaj tj. 2.10.2010 w całym kraju nastąpiła obława na wszystkie tego typu sklepy. Zostały one tymczasowo zamknięte i to co się działo zostało ukrócone w końcu. Pewnie będzie pełno spraw odwołań do sądu itd. będzie walka państwa z właścicielami tego, żeby tego nie zamykać. Ale muszę powiedzieć, że jestem pod miłym zaskoczeniem tego jak szybko udało się coś zrobić, żeby ukrócić ten cały proceder sprzedawania legalnie ciężkich narkotyków, pod przykrywką tabletek kolekcjonerskich, co jest moim zdaniem śmieszne. Jak widać jak nasz rząd chce to potrafi się zebrać i szybko zacząć działać szkoda, że nie we wszystkim im tak dobrze idzie, ale jest nadzieja w tym państwie. Ciesze się z tego niezmiernie :)

1 komentarz: