czwartek, 26 sierpnia 2010

Death Note

Witam tym razem coś o mandze. Jak wiadomo człowiek lubi sobie od czasu do czasu coć poczytać, ja lubię poczytać mangę, a co mi tam :P Jakieś parę dni temu hmm... w sumie 2 dni temu. Poszedłem sobie do księgarni w celu poszukiwania inspiracji co by tutaj zakodzić. Ale jakimś sposobem coś mnie przyciągnęło do półeczki z mangą. Więc zacząłem przeglądać to Dragon Ball, to Naruto, nie mam najmniejszego pojęcia co mnie skłoniło do zakupy I tomiku mangi widniejącej w tytule newsa. Trzymam, trzymam i trzymam myślęc nad niczym. Poszedłem do kasy zapłaciłem w końcu jakimś cudem. Następnie po jakimś czasie zacząłem sobie czytać lekturkę. Musze Wam powiedzieć, że jest to nieźle wciągająca opowieść hmm... można powiedzieć kryminalna. Chociaż w niej mało kryminału, a więcej zabawy z życiem lub smiercią. Cóż powiedzieć świetna opowieść z nutką psychozy. Pogłoski twierdzą, że jest to niezły psychojeb, pożyjemy zobaczymy ;)

3 komentarze:

  1. Heh nie ma jak Dragon Ball xD

    P.S
    ?adna stronka, chocia? z WordPressa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Death Note jest ?wietne, obejrzyj sobie anime, wci?ga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo w?a?nie nie ma czasu na ogl?danie anime, wole sobie po prostu poczyta? tre?? ta sama, no w sumie bez zb?dnych fillerów :P

    OdpowiedzUsuń