wtorek, 24 sierpnia 2010

"Na razie jest ściernisko, ale będzie San Francisco!"

Witam od publikacji mojego pierwszego wpisu troszkę czasu minęło, jakoś nie miałem weny o czym pisać, dlatego też nic nie pisałem niestety, a może stety. Hmm... jak widać w tej chwili nic tutaj za bardzo nie ma jest jakiś lay strony. Oczywiście jakby mogło być inaczej jest to jeden z podstawowych layout'ów dostarczonych w paczce WordPressa ;) Nie znam się na grafice nie mam talentu i moim zdaniem taka skórka wcale nie jest zła jakoś bardzo. Wizualnie nie daje po oczach jest w miarę czysta i przyjemna moim zdaniem. W sumie jakbym się troszkę grafiką zainteresował nie byłoby źle za bardzo, no ale cóż nie chce mi się. Jestem za bardzo pochłonięty programowaniem. Głównie jest to zabawa z różnymi pierdółkami jak C++ i jakie? SDK. W chwili obecnej także wróciłem do zabawy z językiem skryptowym PAWN. Jest on wykorzystywany w GTA San Andreas, a raczej jednej z modyfikacji tej gry, czyli tzw. SA-MP. Troszku teraz znów męczę PAWN, ponieważ zabrałem się za projekt, więcej na temat tegoż projektu możecie poczytać na stronie głównej: http://generation-roleplay.pl/ . Cóż tutaj jeszcze napisać? Teraz znów też zachciało mi się męczyć QT zobaczymy co z tego wyjdzie znów. Na pewno moją walkę z QT opiszę tutaj może komuś się to przyda, a może nie, może oby nie. No to w tej chwili by było na tyle czas zacząć coś pisać, mam nadzieję, że moje wypociny się komuś na coś przydadzą, lub znajdzie się kilku masochistów, którym się spodobają moje teksty.

1 komentarz:

  1. Witam, widz? ?e pisz? pierwszy komentarz wi?c od razu pytanie :)
    Uda?o Ci si? mo?e ujarzmi? mysql do pracy z Qt ?
    Móg?by? napisa? tuta o instalacja Bibliotek MySQL do SDK wydawanego przez wydawce Qt :)
    Pozdrawiam, Sim00n.

    OdpowiedzUsuń