sobota, 18 września 2010

Brak weny

Witam ponownie po dość długiej przerwie od ostatniego wpisu. No cóż tu dużo powiedzieć niestety coś ostatnimi czasy brakuje mi dość weny, aby coś sensownego na jakiś temat napisać. Także naszła mnie pewna refleksja nt. tego co by osoby czytające od czasu do czasu chciały tutaj zobaczyć. Za bardzo sam nie wiem co teraz ugryźć, czy np. Qt pod linuchem, czy może coś napisać o językach skryptowych, może też czas na zajęcie się assemblerem? Sam nie wiem powiem szczerze mam dość dużo pomysłów ale nie wiem za co się teraz zabrać. Jako, że jestem członkiem społeczności powiedzmy, że SAMPa może osoby z tych stron, by podsunęły jakiś ciekawy pomysł dot. tej modyfikacji. Może coś nt. pluginów w SAMPie? Może coś dot. pawn? Szczerze sam nie wiem. No i jeszcze jedna sprawa. Fajnie by było gdyby się więcej komentarzy pojawiało, więc w tym momencie chciałbym zaprosić do pisania komentarzy w tym wpisie z odpowiedziami na zadawane tutaj pytania i wątpliwości, może jest osoba, która by chciała się czegoś dowiedzieć na jakiś konkretny temat. Jeśli będę mógł i będzie to dla mnie osiągalne to opiszę tą sprawę, aby rozwiać wątpliwości związane z tym konkretnym zagadnieniem. Więc zapraszam do odpowiedzi, czas znaleźć jakąś wenę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz